Måndag

Dagen började med att jag kolla på termometern å såg att det va 25 minus!!!! 25, tjugofem. Sjukaste jag sett. Där va lite av dagen förstörd. Det blev inte bättre av att tåget blev inställt å fick ta det som kom en halvtimme senare.

Men trots denna kassa start så rulla dagen på bra. Va sjukt mycket att göra, så kom hem först klockan sex. Då va det bara att slänga i sej lite mat å sen åka till träningen. Blev ingen löpning då det va för kallt, så vi hade bara fys. Kan tänka mej att jag kommer ha lite skön träningsvärk imorgon.

Träffade även Sarah idag! Va ett tag sen nu så vi hade en del att ta igen :) Efter träningen va det bara att köra med plattan i mattan hem för att se Sverige ta hem ytterligare en medalj! :D



Våra duktiga silvermedaljörer Charlotte Kalla å Anna Haag! Grymt jobbat, verkligen :D

Jag ber även om ursäkt för dålig uppdatering. Men om ni läst va jag skrivit så har ni förhoppningsvis märkt att jag inte har varit hemma å haft tillgång till dator så mycket. Men kära ni, jag gör mitt bästa ;)

God natt!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0