Mååndag

Äntligen är Efterkrigstiden avklarat. Fyfaan säger jag bara, ursäkta språket.
Som jag skrev på facebook så måste den perioden vara historiens mest ointressantaste.
Nu är det bara en skriftlig fördjupning om det, och självklart massor av andra läxor och inlämningar i skolan. Att lärarna aldrig får nog, ingen vila här inte!

Jag har räknat ut att det är 85 skoldagar kvar tills studenten. Längtar sjukt mycket även fast det kommer bli väldigt tråkigt. Vet att jag inte kommer hålla kontakten med många alls när skolan slutar så det är lite småsorligt. 
Egentligen så skulle jag kunna gå i skolan, dagarna är sköna - inte så långa + att man har alla vänner där. Men det är ju pluggandet som är SÅ jobbigt och som jag inte orkar lägga någon tid på för tillfället.

Ikväll är det träning, förhoppningsvis på plan med boll! Har dock ont i min baksida vid knät så måste nog ringa vår naprapat och boka in en tid. Men jag tror nog att det snart går över :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0