Jävla skit!

Jag skrev precis ett inlägg, men va hände? JOOO, det försvann. Jävla skit.

Ibland tycker inte jag om blogg.se.

Men iaf. Jag kom hem nu, jobbet gick bra. Det blev pizza till lunch så jag är glad :D Va ju även där å åt i fredags, men då blev det en avocadosallad. Tro't eller ej ;)

Träning ikväll. Löpning å sen brottningsfys. Det va grymt jobbigt förra veckan. Så jag vet va vi har att vänta. Sjuk träningsvärk kommer jag få oxå. Hoppas den går över till lördag bara då det är SM!!!! :D

Sen har jag tårta kvar hemma som jag ska äta up efter träningen. Blev kvar från igår å det vore ju tråkigt om den blir förstörd ;)


Äääälska tårta! Dock ser inte min ut exakt så, men rätt lik är den ;)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker minsann att du kunde ha tagit med den biten som blev över till oss (läs mig) till efter träningen ;)

2010-02-11 @ 15:44:26
Postat av: Emma

Haha det förstår jag att du tycker Malin. Men det får bli en annan gång så kan vi svulla ordentligt ;) När inte coach ser heller ;) haha

2010-02-11 @ 23:03:19
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Lavransselina

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-02-12 @ 22:31:49
URL: http://lavransselina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0