I hate love

Nu ska jag minsann göra en stor fet diss här i bloggen. Va ska jag dissa idag tro? Jo, inget mindre än alla hjärtans dag. Vilken skitdag. Visst, det är säkert mysigt för alla par. Men för oss singlar? Nej, tack. Bara en dag att känna att man inte har nån när man sitter ensam å alla har nån att vara med. Det är synd om mej som nästan bara har kompisar som har pojk-/flickvänner. Alldeles ensam är man. Det är allt dagen har att erbjuda. (Förutom i år som det även erbjuds en träning) haha. Sen har jag ju några singelvänner, men ni förstår förhoppningsvis grejen.

Varför behöver vi dagen? Dom kan väl umgås å ha det mysigt vilken dag som helst?

Alltså, dagens diss, Alla Hjärtans Dag.


En grym låt som jag lyssnar på nästan hela tiden. Den passar grymt bra in just nu!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0