Heta känslor efter morgonens förlust mot Slovakien


 

(Klicka på bilden för att läsa artikeln)


"Tre Kronors assisterande lagkapten Daniel Alfredsson fick frågan om han tyckte att kvartsfinalförlusten mot Slovakien innebar ett fiasko.
Då brast det för stjärnan.
– Vilken jävla fråga. Idiot, sa Alfredsson till TV4."

Kan inte göra annat än att hålla med Alfredsson. Efter en förlust i en kvartsfinal i OS mot Slovakien så vill man kanske inte få frågan om det var ett fiasko...


MEN det kanske var ett fiasko då jag tror att nästan alla svenskar trodde på vinst.
Som min pappa sa igår, jag frågade honom om vad han trodde att resultatet skulle bli och han svarade: "jag tror Sverige vinner med 6-1, en enkel seger"

 

Tråkigt nog slutade det med förlust och det var och är säkert många fler än jag som är besvikna.
För min del är OS över nu, finns inget speciellt roligt att följa längre.


Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0