Heeelg!

Äntligen helg. Dock har det varit en riktig jävla pissdag. Dagen börja med att tåget åkte i tid. MEN jag kom 45 min sent.  Väl på jobbet så va jag skitseg å trött å irriterad efter morgonens händelse med tåget. Dagen rulla trots detta på rätt bra å sen va det dags att åka hem. Då va tåget 45 min sent. KUUUUL! Kom till Bålsta strax efter halv fem....

Mötte Jen å Linda för att sen åka med Linda å handla lite inför morgondagen ;) Sen skjutsa söta Linda hem mej å sen va det dags att åka hem till Stefan å käka med henne å kolla OS.

Trots en skitdag så blir jag alltid på bra humör av mina underbara vänner. Idag va det Linda å Stefan som fick mej på bra humör. Jag har verkligen världens bästa vänner!


Här är dom små liven :)

Nu ska jag sova, har match imorgon som det ser ut nu. Får reda på hur det blir imorgon :P Sov gott å dröm sött!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0