Heeeelg!

Så jävla skönt! Äntligen helg :) Blev en kort fredag oxå så allt är perfekt. Va händer i helgen då? Joo, men det är full rulle vettu.

Ikväll så ska vi i laget till Scandic Hotell å käka middag med dom fyra herrlagen å dom fyra damlagen som är kvar i SM. Sen imorgon är det SM å på kvällen är den bankett för alla som spelat å sen blir det utgång efter det. Helt perfekt. Sjukt taggad är jag :)



Dock vet jag inte va jag ska ha på mej imorgon kväll. Jag saknar Thailand då man bara kunde dra på sej nåt å gå ut. Inga strumpvyxor, ingen tröja å somriga skor. Annat är det nu :(

//Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

njae, den är inte ny :P hihi . Men jag har bara haft den enstaka gång. :p ha en trevlig kväll :D

puss

2010-02-12 @ 17:49:50
URL: http://lindajohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0