Haha!

Jag måste bara välkomna alla nya läsare! Va kul att ha er här. Besökarna har ökat väldigt mycket idag, å jag tror faktiskt det kan ha varit min date som lockade ;) Dock är det inte såååå många kommentarer, tänk på att ni måste kommentera för att ha chans på daten ;) haha!

Jag är iaf nyss hemkommen från träning. D Ö D ! Det är va jag är. Det va riktigt jobbigt idag, men vi körde på väldigt bra i högt tempo dessutom. Så förhoppningsvis är vi omöjliga att slå när serien drar igång! Vi kommer lätt va snyggast på beachen ;) haha

Dock kommer jag ha sån träningsvärk imorgon, så vi får se om jag kommer upp ur sängen. Visserligen har jag en skön säng, å jag gillar att spendera min tid i den, men har ju ett jobb att sköta :P


Ge mej sol å värme nu, tack!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0