Godnatt

Oj, va tiden går fort när man har roligt. Det är faktiskt dags för mej att krypa ner i sängen. Måste va någorlunda pigg imorgon då jag måste köra bil, å det är nog inte så bra om man somnar vid ratten (a). Får se hur lång arbetsdagen blir imorgon eller om det blir en sväng förbi sjukan innan det blir till att åka hem. Men kära läsare, det är morgondagens problem.

Jag tänkte även passa på att påminna alla, som tänkt köpa present till mej, att jag fyller år om sex dagar ;) haha. Skrev en fin kom-ihåg-lapp som jag så fint satte upp på Patriks skärm idag så han skulle komma ihåg det iaf ;P

Skämt åsido, nu säger jag godnatt en gång för alla. Sov gott å dröm sött alla underbara.


Jag i mina finaste kläder ;)

//Emma


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Såklart ;), jag kanske borde bli kock också haha :D

2010-02-04 @ 01:46:48
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Du vet nog

Nu gick jag in på din blogg och läste lite.... nöjd nu elr? :-P Får jag en dejt nu också?

2010-02-04 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0