Godmorgon!

Oj va klockan är mycket för ett godmorgon. Men så är det faktiskt. Gårdagen va kul, det va full rulle, därför jag inte hunnit uppdatera.

Började ju dagen med en match mot Vasalund. Det blev 2-2, så det va väl inget vidare, även om Vasalund är ett bra lag så tycker jag att vi kan mycket bättre.

Jag kom hem å då va det Djurgården - Södertälje på tv. Skön Djugrådsvinst. Direkt efter det va det Stoke - Arsenal. Arsenal vann med 3-1 vilket va fantastiskt bra, dock bröt en benet, hemskt!

Käkade middag å sen fixa jag mej för att dra till Stefan, föra lite å sen blev det Rilles. Det va en mycket trevlig dag igår :)


En bild på oss från igår <3

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0