Goda nyheter

Nyss hemkommen från naprapaten, jädrans vilka köer det är på rotebroleden så här dags. Måste vara ruskigt segt att sitta i dom köerna varje dag påväg hem från jobbet.

Men nu till dom goda nyheterna! Min baksida känns riktigt bra så jag får spela imorgon, happyy!! Sen får jag också träna om det känns 100% bra annars ska jag stå över. Men förhoppningsvis kommer det kännas lika bra efter som det gör nu.

Ikväll ska jag åka med Emma till brottningsträningen, spana in vad dom gör och umgås lite med gänget (: Saknar dom ju när man inte fått träffa dom på länge. Mångaaaa dagar sen senast.

Lagbild

Förra årets lagbild...


Och vet ni? Jag började med min uppsats men kom inte speciellt långt.
Nu ska jag gå och se vad pappa kollar på för roligt på tv.

Ha en fortsatt bra kväll!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Belma

Du är bäst Sarah :)!

<3

2010-02-10 @ 17:47:48
URL: http://belmiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan vilket snygg kort du drog till med (y) haha

2010-02-10 @ 23:19:01
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0