God natt

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos Christoffer å firat han å Kristofer. Det va massa trevliga människor där som jag tycker väldigt mycket om. Det blev en jävligt spårad kväll, å eftersom jag va nykter ikväll såg man exakt allt som hände ;)

Alla började dra vidare så jag körde henkes bil med lite folk till Rilles å sen promenerade jag å Stefan hem å nu ligger jag i sängen redo att sova. Är helt slut, trots att jag sov middag mellan typ halv tre å fem :P Så nu kära läsare ska jag sova. Ska bli så skönt att sova ut första dagen på riktigt länge. Vi hörs imorgon, å då ska jag ladda upp lite bilder från gårdagen :)


En bild från igår. Snygga vi är!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm den där henke verkar som en bra kille vad har han för bil?

2010-02-07 @ 03:11:58
Postat av: Emma

Henke är en grym kille ;) Han har en bra bil. Haha

2010-02-07 @ 11:57:02
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0