God natt

Frukosten är fixad, väskan är packad och morgondagens kläder ligger vikta brevid väskan. Allt är fixat inför morgondagens skol-SM spel i Södertälje. Första matchen spelas runt halv nio-nio och det tar ju ett tag att åka till Södertälje dessutom. Vi ska samlas halv sju i jakan, mördarmorgon! Samling halv sju betyder att jag måste gå upp 05.30, klockan står fortfarande på 05, är det ens normalt att gå upp så tidigt? Fortfarande natt då ju :O Sjukt, men vad gör man inte för fotbollen...?

Brottarträningen idag så väldigt tung ut men jag hade gärna varit med. Även fast att jag inte var med och träna så tror jag nog att jag ändå kommer ha lite träningsvärk i magen imorgon, så mycket som jag skrattade :) Ni skulle ha sett Emmas stretchning av vaderna, oslagbart, haha!

Tiden rinner iväg och som sagt ska jag upp tidigt imorgon. Nu är det dags att krypa ner under täcket.

USA 09 - Underbart, ska tillbaka <3

Natti Natti

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0