Freedag

Fullkomlig bloggtorka, vad är det som händer?! Äntligen fredag kan jag i alla fall skriva.

Gårdagen var en ganska flitig dag, fick ganska mycket plugg gjort, blev dock galen i huvudet av psykologiuppgifterna, inte roligt! Tror jag hade min sämsta kväll igår på länge, blev irriterad på allt och alla :s
Hej suris!!

Fredagen har gått väldigt snabbt hittills (inte på psykologilektionen), och den fortsätter nog i den takten, klockan är ju redan över fyra.

Var hos naprapaten imorse, inga bra besked. Får inte spela träningsmatchen imorgon och inte heller träna på söndag. Ska till honom på ännu fler behandlingar nästa vecka; måndag, tisdag och onsdag sen ska jag förhoppningsvis vara spelklar till helgen :)

Imorgon har pappa 40-års kalas och massor av folk kommer hit, ska bli kul. Men hade nog hellre åkt till västerås och spelat matchen (släkten, ni får ursäkta).

Men får istället en heldag med tjocka släkten och goda vänner till familjen och det är ju inte så illa det heller :)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0