Fredag, yaaay!

Sådärja! Nu är man återigen hemma, hemma från naprapaten och skolan.
Nu har helgen dragit igång på riktigt! Har nyss stoppat i mig en tallrik med fil och flingor och ska alldeles strax börja packa min väska.

I helgen händer det ganska mycket faktiskt, ikväll blir det middag och utgång med ett par trevliga tjejer och imorgon klockan 11.00 (!) notera klockslaget, ska vi ha lagfotografering. Blir väl att komma direkt i festklänningen och en påse cheeseburgare i nypan.
Efter fotografering blir det alla åka hem och vila upp sig för senare på kvällen får vi gäster, kusinerna Johan & Rikard med familj kommer hit på middag, fuuun! Inte ofta vi umgås längre så det är jättetrevligt dom få gånger som det faktiskt händer.

Så det kommer bli en asnajs helg! :)

Idag när jag var hos naprapaten döda han praktiskt taget min baksida. Gör ganska så ont nu då han har varit på och tryckt, klämt och masserat på min stackars baksida. Smärtan överlever jag men att jag inte får träna något förutom att cykla och göra lite styrketräningar, det vet jag inte om jag överlever. Kommer bli sjukt rastlös, men det är bättre att jag blir helt frisk och kan spela SM-semifinalen och finalen på lördag. Skulle gärna också vara med och spela Skol-SM på torsdag om jag får.
Ska tillbaka på behandling mån. tis. och ons. nästa vecka så förhoppningsvis tycker han att det känns bättre då (:





Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0