Flitig idag

Så sjukt skönt! Fick veta att vi inte hade någon religion så beslutsångesten var ju väldigt onödigt, så det blev soffan :)

Men tänkte vara lite duktig också. Det är så att vi ska arrangera en fotbollscup för småtjejer som projektarbete. Lämpligt med en fotbollscup när man går på en fotbollslinje ju (; Så nu har jag ringt runt till massor av lågstadieskolor och dom verkar vara väldigt positiva inför detta, jätteroligt att höra faktiskt. Kanske blir bra tillslut trots allt.

När jag spelade i HSK. Glada vinnare. Cup på Åland.

Egentligen så har jag världens fobi för att ringa till människor som jag inte känner, fråga mig inte varför, blir alltid så nervös och måste träna innan på vad jag ska säga så det låter bra, haha!
Men min "ringa till främlingar"-fobi kanske har försvunnit nu när jag snart är 19 år gammal? Bättre sent än aldrig isf :)

Ska nog va ännu duktigare idag och börja med min uppsats om Israelkonflikten, den ska egentligen vara klar v10 men eftersom att jag har tid över så kan jag göra det nu så slipper jag stressa sen :) Sen får vi se om jag tar psykologiläxan när jag ändå håller på.


Have a nice day! xoxo

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0