Får ej träna :(

Vi har toppat besökarstatistiken med höjder idag, toppen! Kul att se att så många i alla fall tar sig tid att klicka in hos oss för att se vad vi har att förmedla till resten av världen. Våra tankar och åsikter är ju faktiskt väldigt viktiga...

Träningen idag var dödens, benen sög som in i tusan hos dom som gjorde övningarna kan jag tänka mig, Emma? Själv kunde man ju inte göra dom pga. baksidan, om det finns en person som läser den här bloggen nu så vet jag att han kommer säga latmask till mig, men turligt nog så gör han inte det, haha.

Träningsförbud tors-sön! :O Hur ska det gå? Träningsnarkomanen själv, kommer aldrig funka... Snälla Janna tröck efter träningen på min baksida och det kändes faktiskt bättre men nu börjar det komma tillbaka igen.

Roliga Tommy sprang runt och tog massa bilder idag på träningen också så om ni har tur kanske det kommer lite fina brottarbilder på oss! Kan ju likagärna bjuda på en direkt...

http://melindalin.blogg.se/images/2008/411_705_14487700.jpg

Jag och Emma första brottningsträningen :)

Sarah



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Här har ni anledningen till varför jag inte vill köra med Sarah, jag är något större än henne å skulle lätt MOSA henne xD

2010-02-03 @ 23:00:27
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0