Dagens

Var som sagt och kollade på Kungsängen-Bele idag. Efter ca fem minuter utomhus ångrade jag mitt skoval (ni som känner mig vet att jag fortfarande går i mina converse sommarskor) men i hela 70 minuter stod jag ut. Mina fötter var isbitar då kan jag säga er.

Matchen vann Kungsängen med 3-0. Väldigt imponerad över deras spel, trodde faktiskt inte att dom skulle va så bra men det blev en glad överraskning istället för en dålig, hehe. Hellre för låga förväntningar än för höga eller hur?
Det sättet som dom spelade sig ut vissa situationer - riktigt snyggt. Kommer nog bli en rolig säsong år 2010 om dom fortsätter såhär :)

Direkt till träningen efter det där jag körde lite teknik och "kvadde" som uppvärming, lite busigt av mig då jag egentligen inte får göra det, men jag kan verkligen inte hålla mig borta när det finns en boll i närheten. Sedan blev det lite styrka och efter det blev det att återuppta mina gamla skills som målis. För er som inte vet det stod jag i mål väldigt mycket när jag var lite yngre (3-4 år sen kanske), har också stått för P91 i några matcher och en cup, det visste ni inte va? Erkänn, lite imponerande...

Nu har jag varit hemma ett bra tag, ätit middag och varvat ner med familjen framför tv:n och filmen "sommaren med Göran". Många har sagt att den skulle vara dörolig men så bra var den inte i mina ögon tyvärr. Smaken är som baken!

http://www.privatdatagruppen.se/b/images/sommar1.jpg



Nu ska jag krypa ner under täcket och jag önskar er alla en riktigt god sömn!

xoxo

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0