Blandat inlägg

Tyckte det var dags att komma med några nya ideér till bloggen så det blev "dagens artist".
Gårdagen var Jason Derulo, idag är det Jay Sean.
En artist + några av deras mest kända låtar och kanske några nya också (: bra va? Kan ni komma hit och hitta ny musik ;) Jag och Emma har ju lätt bäst musiksmak!

Tanken var att jag skulle plugga under träning då dom andra var ute och sprang, gissa hur mycket jag fick gjort?
Om ni gissade på inget så har ni rätt. Orkar varken lägga ner tid eller energi på morgondagens religionprov som handlar om buddhismen, hur kul är det på en skala 1-10 liksom?
Ok, ni som är intresserade av just det ämnet behöver inte svara :)

Måste också säga att det är väldigt tråkigt att jag inte fick någon respons på gårdagens inlägg om att det inte finns några perfekta män! Då måste det ju faktiskt, tråkigt nog, betyda att det verkligen inte gör det... Där gick mina drömmar upp i rök och jag kan faktiskt inte nöja mig med en halvperfekt så blir att leva i celibat resten av livet då, haha!



Gammal bild.

Hoppas ni alla haft en bra dag!
Förhoppningsvis kommer det kanske ett inlägg senare ikväll.

xoxo

Sarah

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Okej. :D

2010-02-04 @ 21:27:10
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Linus

OKEJ SARAH JAG ÄR PERFEKT ÄR DU NÖJD NU, ville inte behöva flasha me de över hela bloggen men varsågod.

2010-02-04 @ 21:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0