blahblahblah

Just precis nu, i det här ögonblicket, så är det tre saker som jag inte riktigt förstår mig på:

  1. Hur kan Sverige vara så dåliga i skidskytte?
  2. Varför är killar hjärndöda?
  3. Och varför kommer det sig att allting alltid går emot mig?
Det är tre saker som snurrar runt i min annars tomma skalle.

Vi börjar med punkt nr.1 - svaret är jag vet inte, dom hänger helt enkelt inte med i år.
Punkt nr.2 har jag inte heller något svar på, det är väl bara så dom är och kommer alltid att vara.
Sista punkten och den som också är den jobbigaste finner jag heller inget svar till.

Det var inte mycket jag hade svar på såg jag nu när jag läste igenom det jag skrivit.

Baksida/knät börjar bli bättre, men blir aldrig fullt så bra som det tidigare har varit, har fortfarande smärta när jag gör vissa rörelser. Och om inte det vore nog så känns det som om jag börjar bli sjuk, halsen gör ganska så ont, pricken över i:t skulle vara om jag åker på halsfluss och två veckors penicillinkur nu också.

Mycket negativt inlägg, men så blidde det.

http://zport.se/polopoly_fs/1.1726089!image/2871839482.jpg_gen/derivatives/468w/2871839482.jpg

En bild på damskyttarna, dom var nog inte lika glada efter kvällens lopp...

 

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0