Bästa

Nu är jag hemma igen. Kvällen igår va sjukt kul! Vi började med att åka å handla för att sen käka tacos, kladdkaka å massa godis hemma hos Janna. Vi drack, sjöng sing star å fixade oss för att göra oss i ordning för utgång.

Jag kan säga att vissa sjöng sing star mer, å högre än andra. Jag är, liksom Sarah, oerhört ledsen över att vi aldrig fångade Emilia på film, det va helt klart en upplevelse.

Vi rörde oss mot den stora, stygga staden å det blev Nype vi drog till. Det va väldigt kul å vi dansade hela natten så att fötterna värkte. Det bör tilläggas att vi spelar fotboll å är inte allt för vana att gå i högklackat, därmed dessa onda fötter.

Jag å Emilia drog lite innan dom andra för att åka hem till Emilia å hämta lite saker. Vi mötte upp dom andra på Donken, fyllekäk är ju ett måste. Sen tog vi en taxi hem till Janna. Väl där så tog Sarah å Emilia soffan, som Emilia redan hade däckat i å vi andra skulle ta sängen. Jag kan säga att Malin fick störst plats då hon hade ungefär halva sängen å jag å Janna fick dela på den andra halvan. Men det va ju mysigt ;)

Vi låg å skratta fram till ungefär halv sex då vi somnade snabbt. Klockan ringde ju trots allt tio för att vi skulle å ta ett lagfoto. Kanonkul!


Jag avslutar med en gruppbild:
Malin, Janna, Emilia
Sarah, Emma, Erika

Det va iaf en skitbra kväll med helt underbara människor <3

//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Nästa gång ska jag försöka att inte bre ut mig så mycket, men jag kan inte lova något :P

2010-02-07 @ 20:59:39
Postat av: Sarah

Hahah sry malin, mitt bighead skymmer dig lite :P

2010-02-07 @ 22:58:54
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha Malin då, det gör ingenting.. Jag är bara glad om du sov gott ;)

2010-02-07 @ 23:23:07
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0