Ännu en måndag

Blev en väldigt kort skoldag idag i och med att jag inte hinner gå på engelskan då jag ska vara hos naprapaten, ganska skönt faktiskt.

Återigen en dag då jag vaknar av att det är för ljust i rummet, solen visar sig två dagar i rad, otroligt.
Får hoppas på att det håller i sig ett tag till, får gärna bli lite varmare också. Solen lurar en ju, när den är framme tror man att det ska vara någorlunda varmt ute, men icke sa nicke. Fortfarande -6 grader även fast solen skiner som aldrig förr.

Så kom ihåg att klä er varmt oavsett, kolla inte på hur vädret utanför fönstret ser ut utan kolla på termometern och om ni har en balkong, gå ut och känn hur varmt/kallt det egentligen är.
Det var dagens tips från mig :)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0