4 februari

Kom hem för inte så länge sen, dagen har varit lång och full av håltimmar. Om lektionerna skulle varit mer ihoptryckta hade jag säkert slutat vid ett-halv två istället för vi kvart över tre.

Hur har er dag varit?

Snön tar aldrig slut, tur nog så var tågen i tid när jag skulle åka hem annars hade det blivit lite bråttom. Ska bege mig till träningen alldeles strax. Får dock inte träna som jag berätta för er igår men ska åka dit och sätta mig och plugga medans dom andra är ute och springer i snörusket, tycker verkligen synd om dom, hade gärna varit med om jag fått.

Imorgon har vi "mini"-religionsprov om buddhismen samt en läxa i psykologin. Så har lite och plugga till inför morgondagen.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0