100207

Nu ligger jag i sängen igen. I like my bed :) Det blev en dag full med fotboll som vanligt. Men det gillar jag oxå. Kom hem från träningen å käkade middag med familjen å sen drog vi även en filmkväll på det. Å tyvärr blev klockan lite väl mycket, så nu är det dags att sova med en gång. Måste upp sex imorgon för att jobba.

Träningen va i alla falla roligt. Vi spelade näsan hela träningen som jag förutspådde. Geni-jag! Sen lider jag med Sarah att hon inte får träna. Men hon va ju med på ett hörn trots allt. Å jag måste säga att jag är riktigt imponerad över hennes målvaktskills! Hon är minsann bra på allting den där tjejen. Jag är sjukt stolt över att känna henne ska ni veta ;)



Snyggaste bilden på oss sen i fredags ;)

Dröm söta drömmar nu! //Emma


Kommentarer
Postat av: -

Vilken mästerfotograf de måste varit ;)

2010-02-08 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0