100203

Hemma igen! Dagen på jobbet har flytit på bra å det blev en rätt tidig dag. Jag vet att det här kan låta sjukt, så om du står upp bör du sätta dej ner innan du läser detta. Men tågen har gått i tid idag!!! Helt otroligt. Dessutom snöar det igen. Jag blir fan galen. När ska detta ta slut? Sol å värme, ja tack!

Nu är även allt fixat inför röntgen. Har fått en remiss skriven, så ska hämta ut den imorgon tror jag, sen måste jag bara till sjukan oxå. Man vet aldrig va som kan hittas i ryggen, men det återstår att se. Jag är faktiskt lite smånervös å orolig. Men det ska nog gå bra hoppas jag.



//Emma


Kommentarer
Postat av: Askanastasia

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-24 @ 07:50:39
URL: http://askanastasia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0