10 februari

Haha yes! Kul att Emma fått Gossip Girl, då vet ni åtminstone orsaken till varför Emma försvinner från bloggen först och sen jag. Nej men vi kommer nog kunna hålla uppdateringen lika bra som vi gjort den senaste tiden (:

Somnade sjukt tidigt igår, runt tio tror jag. Förstår inte varför då jag även hade sovit på dagen i ett par timmar.
Men jag gick och la mig i sängen efter duschen och då var det inte så lätt att hålla ögonlocken uppe. Min säng är ju faktiskt otroligt skön så det är svårt att inte somna i den när man väl lagt sig.

Idag klockan fyra så ska jag till naprapaten, då kommer domen. Ska jag få spela eller kommer jag behöva stå över imorgon? Hoppas inte på det sistnämnda. Han kanske är mutbar? Kan vara värt ett försök... Vet dock inte vad jag ska muta honom med, förslag?

Nu ska jag faktiskt ta och börja med min uppsats om Israelkonflikten, jag vet att jag sa att jag skulle göra det igår men jag var inte så duktig som jag hade hoppats /:

xoxo

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0