Uttråkad

Jag tycker faktiskt synd om mej. Haha. Igår va jag ledig hela dagen, gjorde inte ett skit! Visst, det är skönt att va ledig, men roligare om man gör nåt annat än ligger på soffan? Idag hade jag iaf skola å kom nyss hem. Skulle ha träning ikväll så det tyckte jag va kul så jag kunde göra nåt. Men nej, då blir den inställd. Typiskt. Visserligen är det inte jättekul att va ute att springa i snöoväder. Men ändå.

Då tänkte jag att jag kanske kunde åka å gymma. Men vet inte vart närmsta gym ligger plus att det är jobbit att åka kommunalt typ svettig? Ajaaa, det blir väl en till kväll framför tvn. Haha nice. Om en knapp timme börjar iaf skidskyttet, alltid nåt jag kan roa mej med i några timmar...





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0