Raaaawr!

God afton!
Nu är jag hemma igen. Det blev som jag tidigare sa en sväng till gymmet å sen lite shopping i Kista. Gjorde Sarah å hennes mamma sällskap. Åt en mysig middag med Sarah å nu är jag så mätt att jag typ kommer explodera eller nåt snart. Blev även en klänning till mej (vääärsta kapet, typ halva priset. Hur braaaa?) Sen köpte jag även julklappar till Emil å har även typ fixat klart till mamma å pappa idag. Så nu är det ju inte mycket kvar, å folk som tyckte jag va sent ute. Vadå, är ju typ tre, fyra dagar kvar till jul?

Nu ligger jag å kollar på ung å bortskämd som jag missa när jag va i shoppingtagen idag. Det är ju faktiskt rätt så bra. Efter det ska jag försöka gå å lägga mej, återstår att se hur det går. Sista dagen i skolan imorgon. Niiiice! Kommer dock va ensam, men hade ju en finfin konversation med en i klassen idag så kanske överlever ;) haha!

Sov gott å dröm sött alla sötnosar!





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0