Onsdag

Den här veckan har redan kommit till onsdag å det är nu bara nio dagar kvar till julafton. Helt sjukt. Jag som inte ens har börjat handla julklappar än. Men det löser sej nog. Tror jag å Emil ska in på onsdag :D Idag är jag ledig, faktiskt den enda dagen den här veckan som jag är det å det är inte så vanligt att jag är såå lite ledig. Haha!

Igår va det träning i Kungsängen. Så typiskt att träna där nu när jag flyttat från Bålsta. Igår tog det över timmen att ta sej dit kommunalt, med bil tar det kanske 20 min. Men träningen va rolig iaf. Vi va riktigt många där så blev mycket spel på stor yta. Kanonkul! :D

Just nu kollar jag på top model, men när det är slut ska jag kolla klart på dom ung å bortskämdavsnitten jag inte sett. Det är faktiskt väldigt kul. Men det är ju inte konstigt dom är bortskämda. När föräldrarna kommer dit för att säga vem som åker ut säger dom till å med "Så kan vi gå å packa din väska". Så packar föräldrarna väskan. Hallå, är dom inte där för att liksom lära sej? :P

Vi hörs lite senare :)





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0