Onsdag

Äntligen onsdag. Som vi väntat på denna dag. Snart ska jag packa det sista å sen är jag klar med packningen faktiskt. Skönt. Sen ska jag hämta Emilia så åker vi till Stinsen å möter Sarah för att köpa det sista för att sen åka å spela lite cup. Det är alltså fullt upp idag som ni hör :D Härligt.

Jag är faktiskt lite nervös. Haha. Vet inte om det är inför cupen eller Åre, kanske nån blandning av nåt slag? Men hur som helst så måste jag gå å göra mej i ordning så jag är klar om en timme då det är dags att röra på sej.

Vi kommer nog inte kunna blogga nå mer innan vi åker, å förmodligen inte där upp heller så jag önskar er alla ett gott nytt år :)





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0