Blandat

Hej bloggen, kul att se dej igen.

Julen har varit jättetrevlig. Men nu är jag hemma igen å har faktiskt jobbat två dagar. Det ni! Men idag har det hänt grejer, det kan jag säga. Vid tre-tiden springer jag ner å hjälper Sarah å flytta in alla sin grejer. Vi bär in allt i lägenheten å åker direkt till träningen i princip.

Vi tränar å kommer hem å börjar packa upp alla grejer. Blir suuuuperbra :D För att sen fortsätta med allt packande inför Åre. Vi spelar nämligen cup imorgon kväll å direkt efter den är det bara att röra sej mot tåget för att åka till Åre å va där över nyår. Kommer bli så jävla grymt.

Så äntligen har jag en sambo å dessutom är den sen länge planerade Åre-resan nästan här! :D

Godnatt.



Carina, Sarah å Emilia är dom som ska göra Åre osäkert. Sen är jag med oxå för att hålla koll på dom små liven ;)



//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Malin

bara en captain tar ann en sån uppgift ;)

2010-12-29 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0