1 december

Idag är det första december. Snart är det jul. Det är helt sjukt hur snabbt tiden går. Mindre än en månad kvar till Åre oxå :D heeelt sjukt!

Har varit riktigt dåligt bloggande på senaste tiden, meeen jag har verkligen inte haft nån lust. Motivationen är på noll i detta mörka å kalla vinterland. Men tänkte att jag iaf kunde berätta att vi lever ;)

Helgen va helt sjuk kan jag säga. Sen har veckan rullat på. Hade tenta igår, annars har det varit relativt lugnt. Ska gå å sova nu iaf, eller vet inte om jag ska kolla på söndagens gossip innan eller om jag spar det tills imorgon. Jobbiga beslut jag har att fatta ;)

God natt!



Förra året vid den här tidpunkten höll jag på med akrobatik på en strand, eller så va jag ute å drack drinkar, eller låg jag å chilla på stranden eller vid poolen... hade det helt enkelt underbart i värmen med Josefin.

Nu är det så kallt så man helt inte vill gå utanför dörren alls...



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0