Tsss

Hahaha jag måste bara skratta. AIKare är förjävla roliga. Dom ligger i botten av Allsvenskan å är urusla (visserligen är Djurgården oxå riktigt dåliga, men ligger på en bättre plats) å ändå ska dom hålla på att va kaxiga. Vi får väl se hur kaxiga dom är efter säsongen ;)

Jag känner mej iaf lite piggare nu efter någon timmes sömn. Välbehövligt. Jag kan även tillägga att man kropp inte mår helt bra. Som vanligt då tänker kanske ni, å det kan jag till viss del hålla med om, men ljumsken gör inte alltid så ont som den gör nu. Hihi.

Nu ringer iaf matklockan typ så tänkte springa i väg å käka innan det är dags för träning. Undra va vi ska göra för skoj idag? :)



Haha bilden har inte ett skit med nåt att göra, men tänkte att det kan va uppmuntrande i detta gråa å trista väder ;)





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0