TRÖTTER

Helt slut, som vanligt.
Jag har inte ens ork till att sitta vid datorn, varken logga in på facebook, msn eller bloggen. Jobbet gör mig trött!

Har börjat åka själv lite smått nu, tidigare har jag alltid åkt med någon för att kunna se och lära men nu står jag på egna fötter! Ett samtal bort finns alltid hjälpen om det skulle vara något problem men än så länge går det bra :)

Som tidigare nämt har vi en ledig kväll, SKÖNT! Precis det jag behöver, slippa komma hem från jobbet och stressa sig iväg till träningen. Och tänk att jag ska hålla på såhär i 45 år till! Om jag inte börjar plugga förstås.

Skönt det skulle vara om man kunde träna fotboll på heltid och dessutom leva på det!

Ska alldeles strax krypa ner under täcket. Ska bara försöka hitta några bra nya låtar innan dess.

Sov gott!!

Sarah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0