Tröttast i världen

Jag är så fruktansvärt trött. Jag orkar knappt hålla ögonen uppe. Sjukt. Kvällen igår va grym! Åkte till Malin å fixa oss å föra. Vi va hela tolv stycken där, superkul att så många ville va med :D Sen vid elva kom taxibilarna å hämtade upp oss å vi åkte till Berns.

Där va vi hela kvällen, men folk gick hem vid lite olika tillfällen. Kvällen slutade för mej å Sarah vid kanske halv tre eller nåt. Då drog vi till lägenheten å sov där på skithårda madrasser. När vi vaknade kändes det som att jag hade blivit överkörd av en lastbil.

Glen va så snäll så han kom å hämta oss sen vid ett-tiden kanske. Vi åkte förbi Donken för lite käk. Vi va skithungriga då vi inte käkat på länge. När vi väl beställer maten så visar det sej att dom inte har cola? Vem har INTE cola liksom? Knaaaas. Jag som va så sjukt sugen på cola.

När vi ätit klart åkte vi vidare å jag kom väl hem vid tre-tiden kanske. Då la jag mej för att kolla på fotboll men somna å sov hela matchen. Jävla turAIK vann med 2-1 efter ett mål med typ fem minuter kvar. Jävla skit. Men Djurgården ligger fortfarande före ;)

Tyvärr va jag jättedålig med kameran igår så det blev knappt nå bilder. Men lägger väl upp nån, bara för er skull ;)

 

 









//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0