Trött trött trött

Hemma igen efter en relativt lång dag. Åkte i väg å jobbade, men kom hem jättetidigt. Lagade lite mat å sen när pappa kom hem åkte vi till Rönninge å hämtade bord å stolar. Stannade till i lägenheten på vägen hem å lämnade det å sen åkte vi hem. Kom hem för en knapp timme sen å är heeelt slut. Somnade på soffan nyss. Hur fan ska jag orka träna? Kommer jag ens kunna träna? Inte för att jag är trött utan för att jag har ont. Haha. Va är det som händer med min kropp? :(

Ajaaaa, nu ska jag vila i en halvtimme, sen är det middag som står på tur. Sen kanske jag hinner vila lite till innan det är dags att jobba. Sen träning idag. Kommer hem nästan mitt i natten. Men snart är det helg! Jag är taggad. Först vinner vi matchen å sen är det all in :D Kan inte bli bättre.



Vill bara sooooova :(




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0