Torsdag

Veckan har gått as snabbt! Redan torsdag eftermiddag nu :) Kanske beror på att jag var ledig igår, tillbringade hela dagen på Eskilstuna Zoo, himlans trevligt! Lägger upp en massa bilder sedan tror jag tog kort på varenda djur (detta inkluderar alltså min lilla syster).

Imorgon så ska jag på DN-galan med Carina och flera stycken från jobbet, DN-galan är ju en Diamond League tävling som vi säljer rättigheter till :) (http://diamondleague.com/). Den börjar egentligen vid 18.30 men eftersom jag har träning innan så får vi smita in lite senare, blir en riktig snabb dusch + fixning!

Min Iphone har inte kommit ännu...

/Emilia


Förresten, någon som har ett knä å låna ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0