Torsdag

En arbetsdags kvar till helg, Yiiiiihooo!

Hemma från träning och äntligen får jag en chans att ta det lite lugnt, har varit en hel del att göra idag faktiskt.
Jobb, shopping och träning - väldigt ansträngande!

Fick mycket trevlig sällskap av Emma på eftermiddagen på jobbet också, hoppas du inte tyckte det var alltför tråkigt, hehe..

Några kassar fick jag med mig hem från Kista galleria idag, vet inte varför jag har blivit sådan men jag måste handla en ny outfit till varje utgång/fest/middag eller vad det nu kan vara. Måste vara Emilia som fått mig att ta efter denna dåliga vana, hon är ju likadan :P

Träningen var väääääldigt lugn för min del, hade fått stränga order från Martin att ta det lugnt så det gjorde jag också, dock vet jag inte om jag inbillar mig när det känns som om jag har en känning.
Men att det är en inbillning låter bra och så får det också vara :)

Planerna inför helgen är många, dom kanske ni får höra om senare!
Kände att det var väldigt många spridda skurar i det här inlägget, men så får det bli när man inte har så mycket mer att skriva om.



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0