Torsdag

Jag kan börjar med att säga att jag kanske om jag är otroligt snäll mot mej själv kan stryka en punkt på min lista. Inte okej. Så imorgon blir det en vända till stan. Va i Kista idag. Men det gör inget, hade trevligt sällskap iaf. Sarah plocka upp mej så åkte vi tillsammans. Hjälpte henne även att jobba ;) Eller hjälpte å hjälpte. Va med. Haha.

Nu sitter jag här, trött som ett jävla as å väntar på att äta middag å sen åka å träna. Har en bil här nu så kan åka bil till träningen. Fan så skönt :D

Annars då? Joo tack. Har börjar planera lite smått inför helgen. Kommer nog bli en riktigt bra helg hoppas jag. Kommer dock bli en lugn helg, men det kan ju va kul det med :D Haha.





//Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha som jag sa är det skitbra för mej att vi lägger upp hur alla rätter tillagas ;)

Det förstår jag! Men håll ut, det kommer ;)

2010-08-26 @ 22:38:32
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0