Tisdag

Ännu en morgon då jag verkligen inte ville stiga upp ur sängen...

Nu vet jag vad Emma kommer vilja träna på när vi flyttar ihop.
Med min kordination och snabbhet kommer det att bli en succé, oj oj OJ!

Två ord för att beskriva min dag, full rulle. Idag var det inte någon lugn dag inte, alltid något att göra. Det märks att folket börjar komma tillbaka från semestern nu. Så mycket jobbigare, hehe. Har blivit bortskämd under sommarn.

Min baksida lår är inte helt frisk, träningen var därför inte så rolig, kan knappt gå normalt så ska man springa, passa och skjuta, way to much! Men imorgon är det vilodag sen på torsdag är det JDM Semifinal mot AIK på bipen. Hoppas hoppas hoppas att den känns bättre till dess.

Imorgon efter jobbet åker jag och Emma till Ikea för att inhandla möbler till lägenheten, späännande! Ska bli riktigt roligt, hoppas att allt vi vill ha finns bara.. Håll tummarna för oss!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på trean, Uptown girls tror jag den heter?



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0