Tisdag

Hej Hallå!

Är allt bra med er? Med mig är det prima förutom min dumma dumma hals som vägrar bli bra. Har i och för sig bara haft ont i den i två dagar, men det betyder två dagars mindre träning vilket inte alls är bra.
Kommer stå över träningen ikväll och kurera mig dom kommande dagarna med honungsvatten, förhoppningsvis kommer jag kunna träna på torsdag igen.

Imorse när jag vakna så trodde jag att det var fredag, så ni kanske förstår att jag blev väldigt besviken när jag vaknade till lite och kom på att det egentligen bara var tisdag..

Dagen har varit lika vanlig som alla andra dagar bortsett från att jag gjorde VÄRLDENS rödkörning idag, galet.
Men bilen framför mig körde och bilarna som bör få grönt samtidigt som jag får grönt på andra sidan korsningen körde också. Enda tanken som flög genom mitt huvud var att lysena fungerar säkert inte, så jag tröck ner gasen och körde iväg. Men sånt kan ju hända, hände i alla fall mig, hehe.

Er dag har inte innehållit några konstigheter?

http://www.norrtalje.se/ImageVault/Images/id_176/width_87/compressionQuality_0/height_247/filename_LopmslyQcnGzOsf5PP0t.jpg/preserveAspectRatio_0/storage_Edited/ImageVaultHandler.aspx



Sarah

Kommentarer
Postat av: Gunnaramalie

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2012-06-20 @ 09:52:45
URL: http://gunnaramalie.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0