T-J-A-B-B-A-!

Heej Bloggen! Det var ett tag sen, jag vet!

Men jag har beskådat bloggen utifrån för att kunna sätta ett betyg på den och jag måste faktiskt säga att den är väldigt rolig att läsa. Innehållsrika och roliga inlägg - den har precis allt för att lyckas i detta bloggträsk eller håller ni inte med mig kära läsare?

Jag tycker att den är underhållande i alla fall och av mig får den tio tummar upp av tio!
Sen kanske vi ska dra igång en tävling? Den som svarar rätt på gåtan som Emma ställde igår (inga från laget får svara då ni kanske tog del av, våra alltid lika roliga konversationer). Men jag vet inte vad vinsten skulle vara,måste höra med mina bloggvänninor!!

Dagen har spenderats med Emma, lunch och shopping! Var väldigt roligt för oss, dock inte lika roligt för våra konton kan jag tänka mig. Men det är snart löning igen eller vad sa vi Emilia? 19 dagar?

Helgen är fullpackad av planer, imorgon är det match och utgång på schemat, söndag är ännu inte helt bestämt. Får se hur pigg man är :)

Men nu ska vi se på film, Wolfman. Någon som sett?


http://24hourstomidnight.files.wordpress.com/2010/02/wolfman.jpg




Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0