Söndagsångest

Hej Hallå!

UNDERBART måste jag börja detta inlägg med.
Djurgården vann med 2-0 mot Göteborg, återigen - UNDERBART!

Inte lika underbart för oss, förlust med 3-0 mot Piteå och jag drog upp skadan som jag dragits med hela veckan. Attans att naprapaterna alltid ska få rätt. Så imorgon blir det besök hos både vårdcentralen, för att se om jag har halsfluss, och hos Martin så han kan fixa min baksida.

Igår vad tanken att jag skulle spackla i rummet i lägenheten. Blev det något spackel? Nope, det fanns ju så mycket roligare saker att göra :)

Nu blir det mat och senare film.
Blir nog inget mer bloggande för min del om jag inte hittar någon bra låt eller video att lägga in :)

Söndagsångest... Orkar inte gå upp tidigt imorgon :(

Ciiaoo

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0