Söndag

Riktigt dålig uppdatering. MEN jag va inte hemma nåt igår, inte Sarah heller. Så jag tänkte berätta om vår dag. Haha. Vid kvart i tio kom jag till Kungsängen för att möta Sarah å åka till IKEA. Vi hittade en massa bra grejer så köpte lite smågrejer nu så ska vi å köpa möbler på onsdag :) Vi hann även förbi Hemtex, Jysk å Rusta. Blev lunch på Donken innan vi rörde oss hemåt.

Sarah åkte hem till Kungsängen för att kolla på Kungsängens match å jag åkte hem till Bålsta för att kolla på Håbo. När matcherna va slut så åkte jag å hämtade upp Sarah å vi åkte å kollade Bsks andra halvlek å sen åkte vi till lägenheten å målade. Det är inte mycket kvar nu!

Vi va där riktigt länge å vi käka middag ute på restaurang, mycket gott, innan vi mötte upp en kompis å satte oss å snacka lite. Efter detta va klockan åka-hem-dags å när jag kom hem slockna jag direkt.

Det va gårdagen det. Det är väldigt nära en flytt nu ska ni veta ;) Hihi.


En bild på oss från förra helgen :)



Va har ni gjort i helgen? :)



Puss //Emma

 


Kommentarer
Postat av: Renevilje

Great work,webmaster,nice design!

2011-06-28 @ 14:57:24
URL: http://renevilje.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0