Snart fredag igen

Försov mig idag, eller vaknade kl 7 och skulle ställa väckaklockan på 8 men sen somnade jag tydligen och vaknade av mig själv fem över nio, med mobilen i handen. Så det vara bara att skynda sig att byta om å dra iväg.

Väldigt bitter är jag också, kollade på Patrioterna igår (den med Harrison Ford) men sen så somnar jag så att jag missar slutet! Det är inte okej, nu måste verkligen min Iphone komma så att jag kan börja streama!

11.40 ska jag vara hos sjukgymnasten idag, får se vad de har att säga om mitt knä! Bara positiva grejer hoppas jag. Sen är det träning ikväll, den sena, så då hinner jag laga mig något gott innan :)

Imorgon är det fredag, vad har ni för planer för helgen? jag har inget planerat förutom match.

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0