Simhopp

God eftermiddag! Jag ligger hemma på sängen å kolla på tv å nördar. Det är den vanliga efterjobbetrutinen. (Om jag inte sover förstås ;)). Sim-EM har ju dragit igång å nu är det faktiskt finalen i enmeterssvikten i simhopp för damer. Simhopp är faktiskt något jag tycker är väldigt roligt att titta på. Jag skulle förmodligen tycka det är jävligt kul att hålla på med oxå, men har aldrig riktigt testat. Haha.





Nu ska jag stötta Anna till guld så vi hörs senare, antingen innan eller efter träningen ;)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Lavranseli

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-07-25 @ 07:35:43
URL: http://lavranseli.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0