Sängdags

Imorgon är det dags för jobb igen efter att ha varit ledig måndag å tisdag. Dock tror jag att dagen kommer gå ganska fort då jag bara har två butiker å förmodligen inte så mycket att göra. Tar kanske lite sovmorgon trots allt ;) Jag har blivit så lat, orkar knappt gå upp när klockan ringer. Inte bra. Haha.

Träningen va helt okej. Dock sög jag. Ibland undrar jag lite va jag ens har att göra på en fotbollsplan? Dock gjorde jag två mål, men jag fattar inte varför alla blir så chockade varje gång jag gör mål? Haha!

Har varit riktigt flitig idag, har till å med adressändrat. Duktig tjej. Visste ni att det kostar pengar att adressändra? Sjukt löjligt. Men det är lugnt, ta alla mina pengar, jag är snart en fattig student å ni gör det inte bättre ;) hihi.



Miss my outfit ;(


(Ett plus i kanten till Sarah som faktiskt chockat med två inlägg idag ;) Dessutom ser jag fram emot vår träning i vardagsrummet till Daft Bodies. Vi får helt enkelt filma å lägga ut när vi är färdigtränade ;D)


Godnatt! //Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin blogg du har, kika gärna in på min om du har lust! :)

2010-08-17 @ 22:57:53
URL: http://emlysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0