Sambos...

Vi har en i laget, Jennifer, som har fått reda på att jag å Sarah ska flytta ihop. När hon fick reda på det va hennes ord följande (jag ska citera exakt) "Hahaha är det sant att ni ska flyta ihop? Det är det roligaste jag nånsin hört". Min följdfråga va givetvis varför det va så jävla kul. Men det va bara kul helt enkelt. Hon tycker att vi är som Piff å Puff, Musse å Mimmi å även som Piff å Puff fast på tyska? Fattar inte riktigt skillnaden på den tyska Piff å Puff å den svenska, men nån skillnad är det kanske ;)






Det här är alltså jag å Sarah. Lägger till å med upp två bilder på oss ;) haha.


Vi själva tror dock att vi kommer klara oss hur bra som helst. Dessutom kommer vi ha galet kul. Folk kommer va avundsjuka att dom inte bor med oss ;)


//Emma


Kommentarer
Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Haha, jaa :D

2010-08-16 @ 22:35:37
URL: http://cecilette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0