Polisbilens dag?

God kväll!

Min rehabövningar är gjorde och jag har nyss kommit ut ur duschen, nu är det bara middag som saknas. Hungrig som en varg, undra vad mamma lagar idag :)

Jobbet har flytit på riktigt bra idag, trots att det blev ganska sent igår så var jag inte alls trött när jag vakna. Och gud så skönt det var att åka till jobbet från lägenheten! Det tog högst tio minuter, från Kungsängen tar det 30. Kommer nog spendera flera nätter där även fast mitt rum inte är helt klart. Hoppas det inte gör något Emma? Hehu.

Idag har jag sett sjukt många polisbilar ute. Säker en tio-femton stycken, bara idag! Måste ju ha varit något polispådrag eller något som var oroligt i Kista för annars skulle dom aldrig varit ute och rört på sig sådär. Poliser är lata och dom gör definitivt inte något i onödan! Tyvärr...

Hahaha, såg nyss på nyheterna att det var massor av politiker i Kista Galleria idag, kan det ha varit därför?

http://rattsrattan.files.wordpress.com/2009/01/polisbil_volvo.jpg



Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0