Onsdag

Tjeeeeena! Nu är jag tillbaka i lägenheten, eller aa, har varit här ett par timmar, men ändå. Jag har byggt bord, nice huh? Jag åkte ju som sagt hem till Bålsta igår efter träningen för att plocka ihop lite grejer. Sov kvar å vaknade med en otrolig smärta i ryggen. Herregud säger jag bara.

Hur som helst, tillbaka till nutid. Sarah är här. Vi ha varit å handlat å nu står hon, duktig som hon är, å spacklar. Jag sköter bloggen så länge. Skön uppdelning vi har ;) Efter det blir det middag, Sarah ska lära mej att göra pannkakor! Sen har vi dessutom efterrätt.

Jag tänkte att eftersom Sarah lär mej kan jag lära er bloggläsare sen, så kanske lägger jag upp det hemliga pannkakereceptet ;)





Kan ni gissa va vi ska äta till efterrätt? :D (Det är inte chips å dip, det är efter efterrätten)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0